1 Mayıs 2015 Cuma

TONI&GUY ŞAMPUAN, SAÇ KREMİ VE MASKE



    İki hafta kadar önce kapı çaldı kargo görevlisi elime bir paket tutuşturdu. Paketi açmaya başladığımda ne olduğuna dair bir fikrim yoktu ama üzerindeki poşeti çıkardığımda mis gibi bir koku çarptı yüzüme... Paketin içinden Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan (Shampoo for damaged hair), Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi (Conditioner for damaged hair) ve Yeniden Yapılandırıcı Maske (Reconstruction Mask) çıktı. Ayrıca da bir sürü indirim kuponu :-) O anki mutluluğumu anlatamam çünkü bu benim bugüne kadar aldığım ilk paketti ve bu paket www.fikrimühim.com aracılığıyla elime  ulaştı. Bu yüzden Fikri Mühim sitesi ekibine ve elbette Toni&Guy Türkiye ekibine çok teşekkür ediyorum. 


      Bir haftadır ürünleri kullanma şansım oldu. Maskeyi bir kere kullandım. Önce saçımı ıslattım ve maskeyi uyguladım. (üzerinde 3-5 dakika bekletip durulayın yazıyordu ama ben yaklaşık yirmi dakika beklettim) Ardından saçımı duruladım.

    Sonra sıra geldi şampuanı kullanmaya... Saçımı her yıkadığımda bir kere şampuanlarım ve bol miktarda şampuan kullanırım. (bugüne kadar gittiğim kuaförler saçın nemini kaybetmemesi için bir sefer şampuanlanması gerektiğini aksi takdirde saç derisinin kuruyacağını söylemişlerdi) Bu şampuanının ne kadar köpüreceğini merak ettiğim için normalde kullandığımın neredeyse üçte biri kadar şampuan kullandım ve köpürmesi gerçekten başarılıydı. Şampuan durulama işleminden sonra da geldi çattı saç kremi uygulamasııııııı :-)

     Katı kıvamdaki saç kremlerini kullanmayı normalde tercih etmiyorum çünkü ne kadar yıkarsam yıkayayım saçımda kalıyor gibi bir his oluyor içimde, ama bu ürünlerle ilgili sorumluluk hissetttim ve elbette saç kremini de kullandım. Saç kremini de kullanıp bir iki dakika bekledikten sonra saçlarımı iyice duruladım ve havluyla fazla suyunu aldım. (saçlarımı saç kurutma makinesiyle kurutmuyorum çünkü dalgalı olduğu için çok ama çok kabarıyor) 

       Şimdi yorumlama kısmına geçebilirim artık :-) 

      Normalde saçlarımı Tangle Teezer ile tarıyorum ve taramadan önce mutlaka Gliss Sıvı Saç Kremi kullanıyorum. Çünkü kullanmadığımda ince telli saçlarım inanılmaz dolaştığı için kıra kıra taramaya çalışmak zorunda kalıyorum. Ama bu sefer maske, şampuan ve kremin nasıl olduğunu daha iyi anlayabilmek için sıvı saç kremi kullanmadım. Sıvı saç kremi kullanmadan asla açılmayan saçlarım mis gibi kokarak çabucak açıldı ve kolayca tarandı. Çok hoşuma gitti elbette bu durum ve saçlarımı diğer yıkamamda maske kullanmadan aynı işlemi tekrarlamaya karar verdim ki bu kolay taranma maskenin etkisi mi sampuan ya da saç kreminin etkisi mi anlayabileyim diye... Saçlarımı aynı şampuan ve saç kremiyle ikinci yıkayışımda maske ve sıvı saç kremi kullanmadım ama tararken biraz zorlandım. Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim ki üründen az miktarda kullanarak saçınızı pırıl pırıl ve mis kokulu bir hale getirebilirsiniz. Ürünlerin en beğendiğim tarafı ise saçlarım kuruduğunda da hem güzel kokuyor hem de yumuşacık oluyor. Son olarak kısaca ifade edeyim dersem Toni&Guy'ı gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. (Bu arada fotoğrafta olmayan bir Toni&Guy ürününü de tavsiye etmek istiyorum, Sea Salt Sprey, mutlaka denemelisiniz ben gerçekten müptelası oldum. Saçımı denizden çıktığımdaki kadar güzel dalgalı gösteriyor ve deniz kokuyor) 


Benden bu kadar :-) Umarım bu bilgiler işinize yarar kızlar, sevgileeeeeeerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder