8 Ekim 2015 Perşembe

DAX SUPERGRO SAÇ GÜÇLENDİRİCİ BAKIM YAĞI


Dax Sulphur diye bir ürün duymuştum bundan bir yıl kadar önce ve nereye sorduysam hiçkimse üründen haberdar değildi, ellerinde böyle bir ürün olmadığını söylüyorlardı. En sonunda Ankara Cebeci’de Pino Parfümeride büyük boyunu buldum ve 30 liraya aldım. Benim tırnaklarım çok kırılıyor ve soyuluyor normalde ama bu ürünü kullandığım sürece çok memnun kaldım. İnstagram’da Dax Supergro’yu görünce o yüzden pek bi sevindim. Firma ürün gönderince de daha önce kullanmadığım saç için olan küçük boyunu deneme imkanı buldum. Firmanın gönderdiği pakette ufak bir karton poşet içerisindeydi ürünler ve minik kelebekli bir stickerla tutturulmuştu paketin ağzı ,elbette çok şirindi :-) bu güzel ve özenli paket için öncelikle firmaya teşekkür ediyorum.




Ürün içeriğinde jajoba yağı, hindistan cevizi yağı, çay özü, papatya özü, badem yağı, aloe vera, avokado özü, susam yağı, buğday özü, fıstık yağı, bitkisel yağlar ve mineraller var. :-)

Yağlı bir ürün olduğu ve uygulama sonrasında yıkanması gerektiği için saç diplerine ya da tercihinize bağlı olarak saç uçlarına sürüldükten yarım saat ya da bir saat sonra yıkanması gerekiyor. Haftada en az 2 kere saç diplerine masaj yaparak uygulanması öneriliyor.

Firmanın gönderdiği paketin içinden dört tane de ufaklık çıktı. Bunlar bergamot özlü günlük saç bakımı ve şekillendirme kremi, zeytin özlü günlük saç bakım kremi, jajoba saç bakım yağı, saç mayonezi haftalık yoğun bakım kremi.

Bergamot özlü krem dalgalı, kuru saçlarda günlük kullanım için öneriliyor. Zeytin özlü krem kuru, dalgalı ve boyalı saçların günlük kullanımı için öneriliyor. Jajoba kremi kuru, ısı işlemi görmüş, çok yıpranmış, boyalı, elektrikli ve mat saçların haftalık kullanımı için öneriliyor. Saç mayonezi ise ekstra kuru, ısı işlemi görmüş, boyalı saçların haftalık bakımında kullanılması için öneriliyor. 

Ben dax supergroyu ve saç mayonezini denedim, diğer ufaklıkları da seyahat dönemlerinde valize atmalık olarak saklıyorum. Saç mayonezi bir kullanımlık olduğu için tek söyleyebileceğim ilginç ve eğlenceli olduğu ve saçlarımı yumuşacık yaptığı. Ürünün adı mayonez olunca bir de saça sürülünce olay ilginçleşiyor tabi :-) Ancak dax supergro’yu elime ulaştığı günden beri belli aralıklarla kullanıyorum. Parmak uçlarıma aldığım dax supergroyu saç diplerime masaj yaparak yediriyorum. Zaten masaj yaparken kafanızdaki rahatlamayı da hissediyorsunuz. Saçlarınızın daha hızlı uzamasını istiyorsanız herhangi bir ürün kullanın ya da kullanmayın kafa derinize masaj yapmalısınız. Saçlarıma son günlerde eskiye oranla daha sık bakım yapıyorum ve düzenli kullandığım ürünlerden biri de dax supergro bu nedenle saçlarıma olumlu etkisinin olduğunu söyleyebilirim. Saçlarımın daha sağlıklı ve parlak olduğunu hissediyorum ve saçlarım artık kesinlikle daha nemli, saç diplerimde kuruma ya da pul pul dökülme gibi sorunlarla karşılaşmadım. Benim bu ürünle ilgili görüşüm genel olarak olumlu elbette her saç tipinde farklı etkisi olabilir bunu da göz önünde bulundurmak gerek. 


Ürünün büyük boyu benim gördüğüm kadarıyla 28 TL- 32 TL arası fiyatlarla satılıyor. Ürünler firmanın internet sitesinden daha ayrıntılı olarak incelenebilir. Bunun için sayfanın linki www.daxmixup.com

Okuduğunuz için teşekkür ederim, görüşmek üzere…

3 yorum:

  1. ben 2,5 aydır kullanıyorum ve vaat ettikleri gerçekten doğru canım kepeklenme , dökülme sorunlarıma çare oldu ev ayrıca hızlı uzamasını sağladı :) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullaniyorum haklısın canım 😊 çok teşekkür ederim 😘 sen de güzel günlerde kullan 😊

      Sil
    2. Ben de severek kullaniyorum haklısın canım 😊 çok teşekkür ederim 😘 sen de güzel günlerde kullan 😊

      Sil