22 Ekim 2015 Perşembe

ULRICH DE VARENS SENSUELLE PARFÜM



Bugünkü yazımın konusu UDV markasının Femme De Varens Sensuelle isimli parfümü :-) Parfüm bana ilk geldiğinde büyük bir heyecanla kutuyu açtım ve gördüm ki parfüm ne yazık ki kırılmış. Bu durumu firma yetkilisine bildirdim ve bana yeni bir paket gönderdiler saolsunlar. Öncelikle firmaya teşekkür ediyorum kibar yaklaşımlarından ötürü.




Gratis, Watsons, Rossmann’ larda çeşitlerini gördüğümüz Ulrich De Varens parfümün Femme De Varens Sensuelle kokusundan bahsedeceğim bu yazımda.

Öncelikle parfümlerden bahsedelim biraz. Parfüm latince kökenli bir kelime aslında ve kokulu duman anlamına geliyor. Mısırlılar tanrıları “Ra” için güneşin doğuşundan batışına kadar kokulu otlar yakarlar, ölülerini ise kokulu yağlar kullanarak mumyalar ve mezarlarına parfüm şişeleri ve krem kavanozları koyarlarmış. Elbette günlük hayatlarında da kokulu yağlar, pomatlar kullanırlarmış. Bilinen ilk çağdaş nitelikli parfüm ise 1370 yılında esans, biberiye yağı, alkol ve lavanta yağı ile yapılmış “Macar Suyu” olarak adlandırılıp, güzelliğiyle ünlü Macar kraliçesine atfedilmiş. 16. yüzyılda Fransa’da pis kokuları maskelemek için eşyaların parfümlenmesi suretiyle kullanılan parfüm 17. ve 18. yüzyıllarda gelişmiş bir endüstri haline gelmiş. 20. yüzyılda ise parfüm artık pis kokuları ya da vücut kokularını bastırmak için değil çağdaş yaşamın bir parçası olarak yaşamını sürdürmeye devam etti. Hepimiz parfümün ortaya çıkış süreciyle ilgili komik hikayeler duymuşuzdur herhalde aslında gerçek bu hikayelerden çokta farklı değilmiş sanırım :-)

(fotoğraf alıntıdır)

Şimdi de benim de yeni tanıştığım markayı biraz tanıyalım. UDV 1981 yılından beri parfüm sektöründe faaliyet gösteren bir firma. Parfümler “Made in France” menşeili. Firmanın konsepti Fransız parfümlerinin lüksünün, kalitesinin uygun fiyatlarla herkese ulaşmasını sağlamakmış. Firma ünlü kreatörlerle ve tasarımcılarla çalışarak ürün yelpazesini oluşturmuş. Firma ürünleriyle 50 profesyonel güzellik uzmanından oluşan jüri karşısında 5 dalda Oscara layık görülmüş (en iyi ambalaj, en iyi tasarım, en iyi koku… gibi)  ve en yaratıcı 10 Fransız şirketi arasına girerek ödül almaya layık bulunmuş. Firmanın ürün çeşitliliği fazla sizler de kozmetik marketlerde ürünleri testerları aracılığıyla deneyip satın alma imkanı bulabilirsiniz.

Benim seçimim Sensuelle’den yana oldu ve onu denemek istedim. Sensuelle mandalin ve portakal çiçeği, yasemin, vanilya, hatmi çiçeği kokularından oluşan oryantal ve çiçeksi bir parfüm. UDV firmasına ait tüm parfümlere internet siteleri aracılığıyla ulaşabilirsiniz. http://www.ulric-de-varens.com.tr/#home


Ben açık tenliyim ve çiçeksi, şekerli kokuları tercih ediyorum her zaman. UDV Sensuelle parfüm tam da böyle bir koku. Parfüm ilk geldiği gün hemen koluma sıktım ve kaç saat kalıcı olduğunu test etmeye çalıştım. Kolumda yaklaşık 5 saat boyunca buram buram kaldı koku. Parfümün yoğun şekilde uçmadan uzun süre kokuyor olması benim için artı bir özellik. 75 ml’lik aynalı şişesi de ilginizi çekecektir. Hatta parfüm şişeleri bitse de saklar bazılarımız, eğer böyle bir hobiniz varsa şişe koleksiyonunuza bu aynalı şişeyi de ekleyebilirsiniz.


Lise dönemlerimde düzenli olarak kullandığım tek bir parfüm vardı ve o koku benimle bütünleşmişti daha sonrasında yıllar geçtikçe sanırım daha sabırsız ve sıkılgan oldum ve artık her gün farklı bir parfüm kullanıyorum. Geçiyorum aynanın karşısına şişelere bakıyorum kıyafetimin rengine, ruha halime göre o gün için bir koku seçiyorum ve bu beni eğlendiriyor. Bilenler bilir makyaj malzemelerime, parfümlerime çok düşkünümdür ve özenli bir şekilde her birini kullanırım. Sensuelle parfüm de parfüm şişelerimin arasında yerini aldı, çokta yakıştı. Özellikle indirim dönemlerinde fiyatı ciddi anlamda düşüyor indirim dönemlerini kaçırmayın derim.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder