18 Nisan 2016 Pazartesi

SEELY ÜTÜSÜZ ÜTÜ

Bugün blogumun konuğu Seely Ütüsüz Ütü. Ürün gönderimi için firma yetkililerine teşekkür ediyorum.



Seely ütüsüz ütüyü denediniz mi? Ben denedim ve sizlerle de bu ürünle ilgili görüşlerimi paylaşmak istiyorum.

Kıyafet ve ev tekstil ürünlerinde ütüye gerek kalmadan kırışıklıkları gideren özel olarak formüle edilmiş bu ürün hafif kokusuyla kullanıldığı yüzeylerde leke bırakmadan ütüsüz ütü sağlıyor.


Çalışan çalışmayan kişiler, öğrenciler, yaşlılar herkes için ütü yapmak zaman zaman kabusa dönüşebiliyor. Ütü yapmayı sevmiyorsunuz ya da o sırada ütü yapamayacak bir durumdasınız, aceleniz var hatta evinizde elektrikler dahi gitmiş olabilir işte Seely ütüsüz ütü o noktada yardımınıza koşuyor ve hayatınızı kolaylaştırıyor. Dağ gibi çamaşır yığınları arasında kaybolmaya gerek yok aslında Seely ütüsüz ütü oldukça pratik ve kullanışlı.

Ben ütü yapmayı pek sevmem açıkçası bu nedenle bu ürünü gördüğüm anda çağın buluşu dedim J Günümüzde insanlar gündelik hayat içinde ev işlerini olabildiğince pratik ve hızlı hale getirmeye ve kendilerine daha çok vakit ayırmaya çalışıyor. Bence bu ürün kadın, erkek herkesin ütü yapmaktan oldukça pratik bir şekilde kurtulmasını sağlıyor.

Seely ütüsüz ütü yünlülerde ve ipekli kumaşlarda çok etkili değil ancak pamuklu ürünlerde oldukça etkili. Perde, masa örtüsü, t- shirt, nevresim, çarşaf, yastık kılıfı, şal, pantolon gibi aklınıza gelebilecek bir çok üründe kullanılabilir. Bu ürün seyahat boy seçeneği ile seyahatlerde de kullanılabilir.


Ben videoda pamuklu ve oldukça kırışmış bir yastık kılıfını Seely ütüsüz ütü yardımıyla düzleştiriyorum. Öncelikle ürünü sert bir zemine serdim ve kırışıklığını gidermek istediğim bölgeye ürünü püskürttüm, elimle gerdirerek yastık kılıfının kırışıklığının düzleşmesini sağladım.

Ben bu ürünü düzenli olarak alırım çünkü gerçekten başarılı bir ürün olmuş. Acelem olduğunda iki fıs fıs ve kullanmak istediğim kıyafet, tekstil ürünü anında ütülenmiş gibi :-) Ürünü Gratis ve Carrefoursadan edinebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Tekrar görüşmek üzere…

2 yorum:

  1. Yaz ayları için ve özellikle tişörtlere iyi gelen bir ürün bence. Ama sürekli kullanılmaz vallahi çekiştirmekten tişörtlerimiz sarkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla her gün değil ama acelemiz olduğu zamanlarda çok iyi oluyor. 😂

      Sil