1 Ağustos 2016 Pazartesi

BEBAK GÜNEŞTEN KORUYUCU BAKIM KREMİ VE GÜNEŞ SONRASI BALSAM


Herkese merhaba J Bugün hepimizin bildiği Bebak ürünlerinden bahsedelim biraz. Ben bugüne kadar birçok Bebak ürünü kullandım ve memnun kaldım. Çoğu kişinin de vazgeçilmez ürünleri arasında Bebak olduğunu iyi biliyorum. Bebak markası yaz başında iki tane yeni ürün göndermişti denemem için, ben de yazlığa gelir gelmez deneyeyim diye sabırla beklemiştim. Yazlığa geldiğimde ne mi oldu? Denize giderken koruyucu krem sürmedim üstelik bu sene ilk defa denize gidiyordum. Saatlerce denizde kaldık ailece ve eve döndüğümüzde hepimiz kıpkırmızı, gergin, acıyan ciltlere sahiptik. Bir kişi dışında J Yengem J Denize giderken Bebak güneşten koruyucu bakım kremi sürmüş ve sonuç kızarıksız, gergin olmayan bir cilt J Hepimiz eve gelince ne mi yaptık dersiniz? Tabiki Bebak güneş sonrası balsam sürdük cildimize J Gece acı içinde uyumaktan bir nebze kurtulduk böylece J

Bebak güneşten koruyucu bakım kremi oldukça başarılı bir ürün çıktı sonuç olarak J test edildi, onaylandı J Bundan sonraki süreçte acısız ve güvenli bronzlaşmak için elbette bu kremi kullanacağız J Krem 50 koruma faktörlü bir ürün. Bebak güneşten koruyucu bakım kremi bağışıklık sistemini destekleyen, vücudu enfeksiyonlara karşı koruyan beta caroten içeriyor. Bebak güneşten koruyucu bakım kremi, derinin derin tabakalarına ulaşıp deriye zarar veren ancak güneş yanığına neden olmayan UVA ışınları ve güneş yanıklarına neden olan UVB ışınlarına karşı koruyan UVA ve UVB filtreleri içermektedir. Güneşe çıkmadan önce uygulamak gerekiyor bu kremi.


Güneş sonrası balsam ise güneşe maruz kalan cildimizi ferahlatıp, rahatlatmak için kullanılacak güzel bir ürün. İçinde E vitamini, kakao yağı, gliserin olduğundan cildi yaşlanmaya karşı korur ve cildi nemlendirir, elastikiyet kazandırır. Ayrıca içinde mentol olduğu için güneşten etkilenen cildin ferahlamasını sağlar. Temizlenmiş cilde masaj yaparak uygulanıyor.

Yengeme de sordum yorumunu aynen şunları söyledi “ciltte kolay emiliyor, beyaz leke bırakmıyor, kolay yayılıyor. Göz yakmıyor, rahatsızlık vermiyor. Ancak denize uzun süre girildiğinde etkisini kaybediyor sanki.” Biz genel olarak ürünlerden memnun kaldık bir de siz deneyin bence memnun kalacaksınız.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

2 yorum: