26 Ağustos 2016 Cuma

NORM BİTKİSEL ÜRÜNLERİ: LACINIA BOYALI VE RÖFLELİ SAÇLAR İÇİN İÇİN ŞAMPUAN, LACINIA EL VE VUCUT SCRUBI, PATINA KAKAOLU ÇITIR TAHIL GEVREĞİ

Merhaba,

Bugün Norm Bitkisel’den gelen Lacinia Cosmetic el ve vücut scrubı, Lacinia boyalı ve röfleli saçlar için şampuan ve Patina kakaolu çıtır tahıl gevreğinden bahsedeceğim yazımda. Öncelikle firmaya denemem için ürün gönderdiklerinden dolayı teşekkür ediyorum.  Norm bitkisel bitkisel ve dermokozmetik ürün ve hammaddeleri üreten ve bizlere sunan bir firma. Firmanın internet sitesi www.normbitkisel.com . Firmanın ürünlerini incelemek için internet sitelerine girdiğimde ilgimi çeken birşeyle karşılaştım. Sitede elinizdeki norm bitkisel ürününe ait hologram kodunu girerek güvenli ürün sorgulaması yapabiliyor elinizdeki ürünle ilgili bilgi alabiliyorsunuz. Bu bence oldukça güzel ve önemli bir uygulama, aslında her firmanın yapabileceği ve güvenli ürün almamızı sağlayabilecek bir avantaj. Firmanın internet sitesine girerek çok çeşitli ürünleri inceleyebilirsiniz.




Gelelim firmanın bana gönderdiği ürünlere.

Patina kakaolu çıtır tahıl gevreği günlük öğünlerinde gevrek tüketen kişiler için güzel bir ürün. Bu tip ürünler diet yapan kişiler için de son derece doyurucu oluyor. Lif içeren gıdalar sindirimi hızlandırır ve kabızlığı önler. Bu gevreğin de üzerinde yüksek lif içerdiği yazıyor. Tok tutan, sindirimi hızlandıran ürünler zayıflama konusunda da dikkate alınması gereken ürünlerdir. Ben bu gevreği sütle karıştırarak tüketmeyi tercih ettim.


Lacinia el ve vücut scrubı bütün cilt tiplerine uygun bir scrub. Bu kremsi yapıdaki ürün muhteşem bir çilek kokusuna sahip. Vücudunuza ve ellerinize çok güzel güzel bir yumuşaklık veren bu krem 250 ml’ lik ambalajıyla oldukça göz doldurucu. Pembe en sevdiğim renklerden biri olduğu için bu ürün de görür görmez aklımı çeldi. Kremi kullandıktan sonra cildimde karıncalanma hissi oluyordu ve bu hoşuma gidiyordu. Bu ürünü özellikle selülit gideici keseler yardımıyla kullanırsanız çok etkili sonuçlar alacağınıza eminim.


Lacinia boyalı ve röfleli saçlar için şampuan her saç tipine uygun bir şampuan. Şampuan hafif kokulu, aşırı köpürmeyen, saçlara parlaklık veren, saçları güzel arındıran bir şampuan. Saç uzatma konusunda bir iddası olmadığı gibi uzatma etkisi de yok. Benim hoşuma giden bir şampuan oldu. Özellikle kutusunun kullanımı son derece pratik.


Şampuanı içerik yönünden incelediğimizde ne yazık ki içeriğinin temiz olduğunu söyleyemeyeceğim. Hemen hemen bütün yazılarımda temiz içeriğin önemine değiniyorum ve firmaların bu konuda daha duyarlı olmaları gerektiğini savunuyorum. Firmaların kullandıkları maddeler Sağlık Bakanlığının izin verdiği ölçülerde kullanılan maddeler olsa da sağlığa zararlı olabilecek maddeler yerine doğal ürünlerin üretilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder