22 Ekim 2016 Cumartesi

BIODERMA SEBIUM FOAMING GEL VE SEBIUM PORE REFINER

Bioderma biyolojiden güç alan dermatoloji felsefesiyle ürünlerini formüle eden bir firma. Bugün yazımda Bioderma’nın karma ve yağlı ciltler için olan iki ürününden bahsedeceğim. Öncelikle firmaya bu ürünlerle tanışmamı sağladıkları için teşekkür ediyorum. Ürünlerden biri yüz yıkama jeli olan sebium foaming gel, diğeri ise gözenek küçültücü bir krem olan sebium pore refiner.



Karma ve yağlı ciltlere sahip kişiler, sebum dengesi bozukluğu nedeni ile cilt problemlerine meyillidirler. Sebum yağ bezlerinin meydana getirdiği ve kıl köklerinin yüzeyinde olan bir salgıdır. Sebum kıl kökünden dışarı salgılanamazsa bu bölgede birikerek sivilcelenmeye neden olmaktadır. Yağlı cilde sahip olan kişilerin dermokozmetik ürünler kullanması ve cildin Ph dengesini koruyarak sebumu dengelemesi yerinde bir karar olacaktır. Bioderma da birçok kişinin bildiği bir dermokozmetik markası olarak yağlı ve karma ciltlere uygun ürünler geliştirmektedir.

Bioderma Sebium Foaming Gel yağlı ve karma ciltlerin temizliğinde günlük olarak kullanılabilecek bir jel temizleyici. Ciltte oluşan yağ fazlalığının giderilmesine yardımcı olan, gözeneklerin tıkanmasını önleyen bir ürün. Paraben, renklendirici ve sabun içermeyen bir formülasyona sahip.

Bu jel temizleyici cildinizi pul pul yapmadan dengeliyor ancak benim cildime nedendir bilmem pek uyum sağladığını söyleyemeyeceğim. Cildimi pek arındırdığını düşünmüyorum. Ben 45 ml’lik boyunu kullandım ve belki de uzun süreli kullanımda etki edecek bir ürün olduğundan memnun kalmamış olabilirim. Çok köpürmeyen bir ürün olması da cildin arınmadığını hissettirdi bana.



Bioderma Sebium Pore Refiner ise yine yağlı ve karma ciltlerdeki gözeneklerin belirginliğini azaltan bir bakım kremi. Cilt dengesini sağlayan, gözeneklerin belirginliğini azaltan ve makyaj bazı olarak kullanılabilen bir krem.

Benim cildim karmadan yağlıya ve nemlendirici krem üstüne baz kullanarak makyaj yapıyordum normalde. Ancak gün içerisinde cildimde parlama oluyordu ta ki bu kremle tanışana kadar. Bu krem bence bi harika :-)

Bioderma bana tester boylarından göndermişti ve ben bu üründen o kadar memnun kaldım ki orijinal boyunu satın aldım. Ürünü hem krem hem de baz olarak kullanıyorum. Sabahları yüzümü yıkadıktan sonra ürünü boyun bölgem de dahil olmak üzere tüm yüzüme uyguluyorum. Ardından makyajımı yapıyorum. Cildimin gün içerisinde parlamasını önleyen tek krem bu oldu şimdiye kadar kullandığım ürünler arasında.

İnternette uygun fiyatlarla satın alabileceğiniz Bioderma ürünleri eczanelerde de satılıyor. Ben pore refinerı eczaneden aldım ve bir paketi 2 puan değerindeydi. 10 puan kazandığınızda 2 puan değerinde bir ürün hediye ediliyor size. Bioderma ürünlerini düzenli olarak kullanan kişiler için oldukça güzel bir durum bu.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

2 yorum:

  1. Eline saglik canim, ben jelin buyuk pompali sisesinden kullanmistim ve guzel kopuruyordu hatta yarim pompa yetiyordu, begenmistim sende okuyunca sasirdim ama cilt yapilarimiz farkli muhtemelen :) kremi de cok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki ufak boydu canım o yüzden pek etkili olmamış olabilir bir de benim cildim karmadan yağlıya dediğin gibi cilt tiplerimiz farklı olduğu için de olabilir. :-) Ben kremine gerçekten bayıldım bundan sonra düzenli alırım diye düşünüyorum.

      Sil