5 Kasım 2016 Cumartesi

14-15-16 EKİM ANKARA TATLI FESTİVALİ

(fotoğraf internetten alıntıdır)

Bugünkü yazımda 14-15-16 Ekim’de Bilkent Station’da gerçekleştirilen Tatlı Festivalinden bahsedeceğim sizlere. Türkiye’nin ilk tatlı festivali olan Tatlı Fest Bilkent Station’da biletleri Biletix üzerinden günlük 20 TL’ye satılarak gerçekleştirildi. Ben @ankaraetkinlik (Ayşegül) ‘in daveti ile gittim etkinliğe, daveti için Ayşegül’e teşekkür ediyorum.Etkinliğe gideceğimi söyleyince kuzenlerim de bana eşlik etti ve sevgili @glitterofbeauty (Setenay) ile sözleşerek festival alanında buluştuk. Başka blogger arkadaşlarla da festival alanında karşılaşıp görüştük, selamlaştık.





Festivalde butik çikolatacı, baklavacı, künefeci, pastacı, jeliboncu, diet tatlıcı, kahveci ve hatta limonatacı bile vardı. Aklınıza gelen her çeşit tatlı vardı diyebilirim rahatlıkla. Hemen hemen bütün standlarda tadım yapabiliyordunuz. Üstelik önce tatlının yapılışını izleyip sonra deneme fırsatı bulduğunuz standlar da vardı. Hayatımda bayramlar da dahil bu kadar tatlıyı üst üste denememiştim. Ayrıca tatlı dışında da bal mumundan yapılan şeyler satan, el yapımı ürünler satan standlar da vardı. 



Festival alanında çekim yapan tv kanalları da vardı, katılımcılarla röportaj yapıyorlardı. Ayrıca atölye çalışmaları ile katılımcıların yeni tarifler öğrenmesi ve yapması da festivalin katılımcılara güzel bir katkısıydı. Ben çok güzel ve farklı bir gün yaşadım. Saat yediye doğru festival alanından ayrıldık fakat festival sürüyordu.


 

Daha önce kahve festivali olmuştu yine Bilkent Station’da Biletix’in katkılarıyla o zaman ne yazık ki fırsat bulup katılamamıştım ve aklımda kalmıştı bir dahakine fırsat bulup gitmeliyim diye. Belli ki Ankara önümüzdeki dönemlerde daha pek çok festivale ev sahipliği yapacak. Sizler de Ankara yaşamının daha aktif hale gelmesini destekliyorsanız, düzenlenen festivallere katılarak hem gününüzü güzelleştirebilir hem de Ankara festivallerinin devamlılığını sağlayabilirsiniz.




Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder