19 Ocak 2017 Perşembe

THE PINK ELLYS ÜRÜNLERİ

Merhaba. Bugünkü yazımda ülkemizde yeni olan bir markadan bahsedeceğim sizlere. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan, paraben içermeyen bir marka olarak öne çıkıyor. Firmanın ürünleri dermotolojik olarak test edilmiş. The Pink Ellys “Kalbin ve aklın güzele odaklanmışsa, güzellik içindesindir” sloganı ile kozmetik sektörüne hızlı bir giriş yaptı.

The Pink Ellys ürünlerine www.cosmohome.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Ürünler şu an indirimli olarak satışta.

Firmanın gönderdiği paket o kadar özenle hazırlanmıştı ki hayran kaldım bu işi bu kadar özenle yapan ekibin disiplinine. Bu nedenle firmaya çok teşekkür ederek başlıyorum yazıma.



Kutuyu açtığımda çok şirin ambalajlara sahip makyaj ürünleri karşıladı beni. Kutunun içinden krem allık, krem fondöten, far fırçası, far paleti ve üç adet ruj vardı. Hadi şimdi sırayla inceleyelim bu güzel ürünleri;


Stick Blusher (Pinky Love Duo) krem stick yapıya sahip bir allık. Çift renkli kombinasyona sahip bir krem allık olduğundan hem aydınlatıcı hem de allık olarak kullanılabiliyor. İçinde E vitamini bulunuyormuş bu nedenle cildi besleyeceği ve direncini arttıracağı ifade ediliyor. Parfümsüz olması dolayısıyla hassas ciltlere uygun olduğu söyleniyor.

Gelelim benim fikrime J Açıkçası ben krem yapıdaki ürünleri pek sevemiyorum. Fakat bu ürün o kadar şirin ki defalarca makyajımda kullandım ve görüntüsü beni rahatsız etmedi. Ben allığı stick olduğu için istediğim bölgeye sürdüm ve fırça yardımıyla o bölgeye dağılmasını sağladım. Krem yapıya sahip makyaj malzemelerinin üzerine kalıcılığını arttırmak için pudra uygulamakta fayda var. Eğer krem yapıda allık kullanmayı seviyorsanız pembe tonundaki bu allığa şans verebilirsiniz.


Stick Foundation (Nude Sense Duo) krem stick yapıya sahip, E vitamini içeren bir fondöten. Bu fondöten de allık gibi iki renkli bu sayede kontur amaçlı olarak kullanılabilecek bir fondöten. Tüm cilt tiplerine uygunmuş bu ürün.

Bu fondöten çok kalın yapıda olmayan, kapatıcılığı az bir ürün. Ben günlük ten makyajımda kapatıcılığı yoğun, ağır fondötenleri çok tercih etmiyorum daha doğal bir görüntü sağlayabilmek açısından bu nedenle günlük makyaja uygun olduğunu düşünüyorum. Bu ürünü cildimde belli yerlere sürüp fırça ile dağılmasını sağladım. Parlak, canlı bir görünüm veriyor yüzünüze. Ben mat bitişli makyaj tercih ettiğim için bu stick benim için biçilmiş kaftan olmadı ne yazık ki fakat doğal duruşu oldukça hoşuma gitti. Eğer mat ten makyajı tercih etmiyorsanız bu stick fondoteni deneyebilirsiniz. Fondöteni fırça ile dağıtırken zorluk yaşamadım. Cildinize sürdüğünüz bölgelerde fondöten kurumadan hemen dağıtmak gerek bu bütün fondotenler için geçerli elbette. Benim cildim ürünlerden kolaylıkla etkilenip sivilcelenebiliyor bu nedenle kullandığım ürün bir kere sivilce yaptıysa onunla ilgili fikrim değişiyor. Herkes ürünlerin cildine etkisini gözlemliyordur benim de belli kriterlerim var elbette. Bu ürün sivilcelenme yapmadı bende bu nedenle makyajlarımda ara ara onu da kullanıyorum.


Eyebrow Pencil (03 Chestnut) ucunda kaş fırçası bulunan bir kaş kalemi. Ben göz kalemi olarak denedim bu ürünü çünkü rengi çok hoşuma gitti. Göz kalemi olarak sert yapıda fakat yine de sürümü çok zor değil. Eğer kajal stick göz kalemleri tercih ediyorsanız bu ürün göz kalemi olarak size sert gelecektir. Kaş kalemi olarak nasıl olduğuna gelirsek rengi benim kaşlarıma uyum sağladı ve sert yapısı kaş kalemi olduğu için bir avantaj sağlıyor. Yumuşak olsaydı sürümü zorlaşır ve kolaylıkla dağılırdı. Kalıcılığını fena bulmadım. Güzel bir ürün kaş kalemi kullanıyorsanız bir de bunu deneyin.



Eyeshadow Palette (Nude) 10’lu renk scalasıyla koyulu açıklı kahve, sütlü kahve tonlarından oluşan bir palet. Bu farların yapısını The Balm farlarına benzettim biraz. Yumuşak yapısından dolayı fırçaya iyi tutunuyor ve pigmentasyonu gayet iyi. Fakat oldukça yumuşak olması nedeniyle fırçaya alırken tozutuyor. Ben severek kullanıyorum bu paleti göz makyajlarımda. Nude tonlarda göz makyajı seviyorsanız bu palet size uygun olabilir.


Bamboo Far Fırçası tek kelimeyle imdadıma yetişen bir ürün oldu. Fırçam kırılmıştı ki bu kutu geldi ve fırçasını hemen kullanmaya başladım. Fırça gerçekten başarılı. Geldiği günden beri her gün makyajımda kullanıyorum ve her gün yıkıyorum fakat bir tane bile kıl dökmedi. Sert duruşlu yapıda olmasına rağmen kılları yumuşak olduğu için göz kapağını çizmeden makyaj yapmanıza olanak sağlıyor. Çok severek kullandığımı söylemeliyim.

             

The Pink Ellys Stick Lip Crayon (Apple, Strawberry, Plum) Rujlar bu yılın modasına uygun olarak mat yapıya sahip. Apple nar çiçeği, kırmızı arası bir tonda iddalı bir ruj. Plum kahve, bordo, mor karışımı gibi koyu tonlu bir ruj. Strawberry bordo, kırmızı arası bir tonda. Rujlar dudağı kurutmuyor, çizgilere dolmuyor. Kalıcılığı normal ruj düzeyinde öyle saatlerce tazelemeden dudağınızda kalmıyor.

The Pink Ellys çeşitli ürünleriyle beğenimize sunuldu. Ben genel olarak memnun kaldım ürünlerden. Özellikle rujlarını, far paletini ve fırçasını sevdim. Şirin mi şirin ambalajlarıyla göz dolduran ve öncelikle insanın görsel beğenisine hitap eden ürünler bunlar. Merak ettikleriniz varsa hala indirim devam ederken denemenizi öneririm.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…            

10 yorum:

  1. Marka yeni ancak ilerleyen zamanda eminim çok fanı olacak güzel ürünlerinden ötürü��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kutuları var di mi çok şirinler Çisemcim

      Sil
  2. rujlarında gönlüm kaldı çok cici hepsi güzel günlerde kullan canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu renkler sana da gidecek renkler canım hazır indirimdeyken bakmanı öneririrm

      Sil
  3. farlarında ve rujlarında aklım kaldı. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır indirimdeyken almanı öneririm canım benim de aklım Fig 'de rengi çok güzel

      Sil
    2. Paketlemeleri gerçekten çok şirin olmuş 😊

      Sil
  4. ben de kullanıp tanıtsam iyi olacak :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil